Tijdelijke ondersteuning

Voor kleine ondernemingen zijn medewerkers die tijdelijk niet inzetbaar zijn, om welke reden dan ook, al snel een groot gemis binnen de onderneming. Op korte termijn zijn er dan vaak geen extra handen beschikbaar voor het opvullen van deze taken. Middels onze nieuwe tak Ficontrol dienstverlening hopen wij u met dit probleem te kunnen helpen. Zo hebben wij een tal van kwaliteiten in huis waarmee wij u kunnen ondersteunen, waaronder:

  • Receptionele taken
  • Debiteurenbeheer
  • Het boeken van de inkoop, verkoop en bank
  • Overige ondersteunende taken. Hierbij kunt u denken aan het uitwerken van klad rapporten, het uitwerken van een presentatie, notuleren van vergaderingen etc.

De voordelen op een rij:

  • U heeft een structurele bezetting.
  • De bedrijfsvoering gaat gewoon door, ondanks dat een vaste medewerker ziek is. 
  • Goed inzicht in de kosten. Door het hanteren van een nader te bepalen uurtarief, weet u precies waar u financieel gezien aan toe bent.

Randvoorwaarde
Voor deze dienst is het noodzakelijk dat uw bedrijf reeds klant is bij ons. Het ondersteunen in noodsituaties, denk bijvoorbeeld aan zieken, is op korte termijn. Om aan uw verwachtingen te kunnen voldoen zullen wij bekend moeten zijn met uw bedrijf en bedrijfsactiviteiten. Op deze manier kunnen wij garanderen een meerwaarde te zijn voor uw bedrijf.

Prijzen
Voor passende prijzen kunt u contact opnemen met Jan Smeenk, bereikbaar op 0315-659160.

Meer informatie?
Wij hopen natuurlijk dat u enthousiast bent geworden over onze nieuwe dienstverlening. Graag maken wij een keer een afspraak met u.

Jan.smeenk@ficontrol.nl                                          0315-659160